Forretningsvilkår

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle produkter fra Stofmøllen, og gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået anden skriftligt aftale.

  • Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, samt farveægthed på billederne.
  • Ved køb af over 5 meter, tag kontakt til os for at sikre at vi har større mængde på lager.
  • Tjek dine vare igennem for fejl og mangler, (evt. huller, trykfejl eller andet) inden du klipper. Varen må ikke bruges før der er enighed om reklamation, ellers bortfalder reklamationsretten.

Levering

DAO, levering til nærmeste pakkeshop: DKK 49,00 eller PostNord, levering til døren: DKK 80,00. Fri fragt ved køb over 1.000,-

Fortrydelsesret

På købte varer er der 14 dages fortrydelsesret, og herefter 14 dage til at sende varen retur. Er emballagen brudt eller varen taget i brug, bortfalder returretten. Ved køb af metervarer tilbagebetales 50% af købsprisen.
Læs mere på forbrugerombudsmanden.dk og forbrug.dk

Returnering af købt vare

Inden en vare returneres bedes du kontakte os enten via telefon eller mail. Vi tager ikke imod pakker uden forudgående aftale. Omkostninger vedrørende returnering afholdes af kunden selv. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Ved returnering bør returvaren sendes og pakkes forsvarligt. Returvarer som har lidt skade pga. mangelfuld emballering, kan medføre tab af returretten. Vi anbefaler derfor at returnering sker ved genbrug af emballagen, som varen blev modtaget i. Så snart vi modtager en returvare og får tjekket om alt er, som det skal være, tilbagebetaler vi hurtigst muligt det faktureret beløb til din konto.

Reklamation

Som forbruger har du reklamationsret på varer købt hos Stofmøllen. Det betyder, at såfremt varen havde en fejl, da du købte den, har du ret til at få varen ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen. Reklamationsretten dækker ikke fejl, som er opstået i forbindelse med almindelig brug og slidtage. Ved forkert brug, uheld eller misbrug af den købte vare bortfalder reklamationsretten også. Såfremt der reklameres på en købt vare, som ikke fejler noget, vil varen blive sendt retur og kunden vil blive opkrævet betaling for ompakning og forsendelse. Ved brug af reklamationsretten henvises til punktet ‘returnering af købt vare’.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@stofmoellen.dk.

Pris og betaling

I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
– Dankort
– MasterCard
– VISA
– Mobilepay

Alle priser hos Stofmøllen – på web-adressen https://www.stofmoellen.dk/ – er inkl. moms.

Sikker ehandel

Stofmøllen benytter en professionel webshopløsning fra DesignRus.dk og Epay. Betalingssystemet lever op til alle de sikkerhedskrav der er stillet, og er godkendt og certificeret af NETS.

Al kommunikation mellem Epay’s Betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data som udveksles. Ligeledes krypteres data der sendes mellem Epay’s Betalingssystem og NETS’s betalingsserver.

Epay’s Betalingssystem står placeret i et højt sikret serverrum med tyverialarm, brandanlæg (Inergen), nødstrømsanlæg og aircondition. Betalingssystemet er elektronisk overvåget 24 timer i døgnet, 365 dage om året.